Saturday, February 26, 2011

Spring, is Cherry Blossom time


Hi everyone!,
Change your sweater into a cool ruffles dress! Spring is coming...!!!!
Wear a gown that perfect for cherry blossom, or so. I can`t wait to see the cherry blossom ^^.
I think i will go to a park in March with my friends, i gave you a preview of cherry blossom.
I will post a pic of me when i already saw the cherry blossom!
So, Chiao


Hi semuanya,
Ganti baju hangat kamu menjadi pakaian ruffles yang keren! Musim Semi akan datang...!!
Pakai pakaian yang sempurna untuk melihat Bunga Sakura. Aku tidak sabar untuk melihat Bunga Sakura ^^.
Kayaknya nanti Maret aku akan pergi ke taman bersama teman2ku, aku memberikan kalian preview dari Bunga Sakura.
Saya akan posting foto saya ketika saya sudah melihat Bunga Sakura!
So, Chiao

No comments:

Post a Comment